Radno vrijeme
Radno vrijeme Cvjećarne “Branka” u Frankopanskoj 3, Zagreb:
Ponedjeljak – Petak: 09.00 – 20.00h
Subota: 08.00 – 15.00h
Nedjelja: Zatvoreno
Cvijeće i cvjetne dekoracije
Molimo Vas da uzmete u obzir kako su naši proizvodi živi, pa iako garantiramo da ćemo upotrijebiti biljni materijal najbolje kvalitete, dužina “života“ dostavljenih proizvoda ovisi o prolaznoj prirodi samog biljnog materijala i o njezi koju mu pružite.
Ukoliko imate posebne želje, ideje i zahtjeve oko izgleda cvjetnih aranžmana ili isporuke, molimo Vas da nas obavjestite telefonom ili e-mailom.
Prilikom naručivanja imajte na umu kako radimo samo po narudžbi, te u našoj cvjećarni nema gotovih buketa, aranžmana i vijenaca. Cvjetne dekoracije se izrađuju tek nakon što Vi izvršite narudžbu, a mi primimo potvrdu o uplati. Kako bi cvijeće bilo svježe i najbolje moguće kvalitete, nabavljamo ga dnevno, upravo na temelju Vaših narudžbi. Stoga Vas molimo za razumijevanje i izvjesnu fleksibilnost ukoliko svoju narudžbu za tekući dan napravite nakon 07.00h (GMT+1; CET).
Tekst poruke
Naručivanje
Ukoliko želite kupiti određeni proizvod klikom miša odaberite Dodaj u košaricu, te će Vam se otvoriti košarica s odabranim proizvodom i njegovim opisom. Želite li završiti kupnju slijedite link kupi.
Prije svake kupovine kupac je dužan prijaviti se uz pomoć korisničkog imena i lozinke (ukoliko je već postojeći korisnik) ili registrirati se (ukoliko je novi korisnik). Kako bi se registrirao kupac mora popuniti obrazac s osnovnim podacima za naplatu, te kreirati korisničko ime i lozinku. Po uspješnoj registraciji/prijavi kupac je obavezan kliknuti na košaricu u kojoj se nalazi odabrani proizvod/i (u gornjem lijevom kutu), te kreirati adresu dostave, datum dostave i tekst za karticu koja će biti poslana uz cvijeće. Na samom kraju kupac odabire način plaćanja, te u slučaju plaćanja kreditnom/debitnom karticom pristupa on-line plaćanju putem PayWaya (T-com).
Narudžba će se smatrati važećom samo ukoliko su svi navedeni podaci ispravno upisani i vjerodostojni, te ako su u skladu s uvjetima poslovanja, a plaćanje je uspješno provedeno. Ukoliko ste uspješno izvršili proces naručivanja i plaćanja, obavijest o izvršenoj narudžbi stići će na Vašu e-mail adresu, zajedno s potvrdom o plaćanju T-comovog PayWay-a.
Načini plaćanja:
Kreditnom karticom
Virmanski (općom uplatnicom ili internet bankarstvom)
Plaćanje gotovinom
Online plaćanje karticom
Online plaćanje možete izvršiti putem sljedećih kreditnih/debitnih kartica: MasterCard, Visa i Maestro.
Sigurnost plaćanja karticom
![]() |
![]() |
![]() |
Virmansko plaćanje
Podaci za uplatu na transakcijski račun
Primatelj: Cvjećarna “Branka”, Frankopanska 3, 10000 Zagreb
Broj transakcijskog računa (IBAN):
HR1923600001100722466 (Zagrebačka banka); SWIFT: ZABAHR2X ili
HR8823400091160269771 (Privredna banka); SWIFT: PBZGHR2X
Porezni broj (OIB): 34221806334
Opis plaćanja: po internet ponudi – naziv odabranog proizvoda i veličina.
Poziv na broj odobrenja: upišite datum željene isporuke, npr. 24072018.
Gotovinsko plaćanje
Zaprimanje narudžbi
Do 10.00h (GMT+1; CET) za dostavu istog dana, a moguća je i narudžba do 7 dana unaprijed.
Narudžbe u dane povećanog opsega posla (14.2., 8.3. i 31.10.) zaprimaju se zaključno s prethodnim radnim danom. Za narudžbu cvijeća u navedene dane potrebno je telefonski provjeriti mogućnost naručivanja.
Zadržavamo pravo storniranja narudžbe i naplate iste ukoliko narudžba nije u skladu s uvjetima poslovanja. Ukoliko Cvjećarna “Branka” nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će i obavijestiti kupca proizvoda telefonski ili e-mailom za eventualnu kupnju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda.
Vjenčanja, odnosno narudžbe svadbenih dekoracija, dogovaraju se isključivo u cvjetnom salonu.
Sve informacije o Vašoj narudžbi i isporuci cvijeća možete provjeriti putem telefona ili e-maila.
Vrijeme i područje dostave
Dostava se izvršava na željenu adresu, na dan naznačen za dostavu. Za sve narudžbe zaprimljene do 10 sati (GMT+1; CET) radnim danom, a čiji je odabrani datum dostave tekući radni dan, garantiramo kako će biti isporučene istog radnog dana. Narudžbe zaprimljene nakon 10 sati (GMT+1; CET) radnim danom, a čiji je odabrani datum dostave tekući radni dan, biti će isporučene istog ili prvog sljedećeg radnog dana, ovisno o raspoloživosti cvijeća. Narudžbe zaprimljene neradnim danom i blagdanom, a čiji je odabrani datum dostave tekući dan, biti će isporučene prvi sljedeći radni dan.
Dostavljamo od ponedjeljka do subote od 8.00 – 21.00h (GMT+1; CET). Nedjeljom i praznicima dostavljamo po prethodnom dogovoru.
Od naručitelja se očekuje da za dostavu dopusti vremenski raspon od minimalno 3h, dok u dane povećanog opsega posla (14.2., 8.3. i 31.10.), ne postoji vremensko ograničenje za dostavu cvijeća.
VAŽNO! Na Valentinovo, 14.2. zbog povećanog opsega posla i očekivanog većeg broja narudžbi NE možemo garantirati točno vrijeme dostave, no obavezujemo se da ćemo cvijeće dostaviti tijekom dana naznačenog za dostavu. Narudžbe za Valentinovo (14.2.) zaprimaju se zaključno s prethodnim radnim danom 13.2. Na samo Valentinovo (14.2.) zaprimamo narudžbe prije podne (po centralnom Europskom vremenu – CET) za poslijepodnevne i večernje termine dostave, tj. za prvi slobodan termin kada ćemo biti u mogućnosti izvršiti dostavu.
Područje dostave su Grad Zagreb i Zagrebačka županija. Dostava cvijeća izvan tog područja je moguća, no detalji takve dostave (lokacija, cijena i ostali potrebni detalji) dogovaraju se i do nekoliko dana unaprijed, isključivo telefonskim putem.
Uvjeti dostave za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju
Dostava na području šireg centra Grada Zagreba uključena je u cijenu proizvoda istaknutu uz sami proizvod. Dostava na rubne dijelove Grada Zagreba, te u ostala mjesta i gradove u Zagrebačkoj županiji dodatno se naplaćuje. Kada prilikom ispunjavanja online narudžbenice odaberete željeni grad/mjesto dostave, cijena iste će automatski biti pridodana cijeni proizvoda.
Prije narudžbe budite sigurni:
- Da su ime i prezime, kao i adresa primatelja potpuni i točni
- Da je primatelj na mjestu određenom za dostavu u vrijeme naznačeno za dostavu.
Cvijeće se dostavlja na željenu adresu primatelju. Primatelj je osoba kojoj je cvijeće namijenjeno ili osoba koja se nalazi na toj adresi u vrijeme dostave, a voljna je preuzeti cvijeće u ime primatelja.
Proizvode dostavljamo u radno vrijeme dostave, uz najavu primatelju dostave, i u terminu kad to primatelju odgovara. Primatelju nikada ne otkrivamo ime naručitelja.
Dostava u urede, hotele, bolnice
Za dostavu u navedene institucije biti će potrebni dodatni podaci.
Uredi: točan naziv tvrtke, adresa, radno vrijeme
Hoteli: naziv i adresa, telefon, broj sobe
Bolnice: naziv i adresa, broj ili naziv odjela, broj sobe
Izvršenje dostave
Dostava će se smatrati izvršenom kada primatelj ili osoba koja se u trenutku dostave cvijeća zatekne na adresi primatelja preuzme dostavu.
Uložit ćemo razumne napore kako bismo dostavili cvijeće, ali u četiri niže navedena slučaja iako dostavu nećemo moći izvršiti, smatrat ćemo je izvršenom:
- Primatelj odbija primiti pošiljku
- Adresa ili podaci o primatelju su netočni
- Primatelj nije na navedenoj adresi u naznačeno vrijeme
- Viša sila (def. događaj koji se nije mogao predvidjeti u trenutku izvršavanja narudžbe i na koji obje strane (naručitelj i isporučitelj) nisu mogle utjecati, događaj mora za subjekt biti neočekivan, izvanredan i nepredvidiv (npr. elementarne nepogode, ratno stanje, štrajk i sl.).
U prva tri slučaja obavijestit ćemo naručitelja o nastaloj situaciji. U slučaju više sile dostavu ćemo smatrati izvršenom.
Postupak u slučaju da primatelja nema
Cvjećarna “Branka” nije odgovorna za neizvršavanje dostave ukoliko primatelj nije na naznačenoj adresi u vrijeme naznačeno za dostavu.
Ukoliko dođe do problema pri dostavi, postupak je sljedeći:
Kontaktirati ćemo naručitelja telefonom ili e-mailom (koji je ostavio pri upisu) u slučaju da:
- primatelj ne postoji na naznačenoj adresi (adresa je ispravna, ali se primatelj ne nalazi na toj adresi ili pak adresa ne postoji), naručitelja se kontaktira telefonom ili e-mailom i tada, ako se:
– nova adresa priopćena preko telefona nalazi u krugu od 100m – izvršava se dostava,
– nova adresa priopćena preko telefona nije u krugu od 100m – dostava se smatra izvršenom,
– naručitelj ne odgovara na poziv ili je nedostupan u roku od 30 min – dostava se smatra izvršenom.
- primatelj ne želi preuzeti naručene proizvode, isti se ostavljaju pred vratima, te se dostava smatra izvršenom.
- primatelj ne nalazi na određenoj adresi u vrijeme dostave, proizvodi se ostavljaju kod susjeda, a primatelju se ostavlja obavijest u poštanskom sandučiću.
Otkazivanje narudžbe
Narudžba se može otkazati SAMO prije početka izrade proizvoda.
Izrada proizvoda počinje u trenutku nabave cvijeća i biljnog materijala za određenu narudžbu.
Cvjećarna “Branka” također zadržava pravo otkazati narudžbu uz prethodnu obavijest naručitelju.
Reklamacije
Ukoliko ste iz nekog razloga nezadovoljni našim proizvodom ili uslugom, molimo Vas da nam se odmah obratite e-mailom, telefonski ili pismeno.
Pravo na reklamaciju korisnik stječe ukoliko:
– naručeni proizvodi nisu isporučeni po uputama iz narudžbe
– naručeni proizvodi ne odgovaraju izabranima
– kvaliteta isporučenih proizvoda ne odgovara standardima.
Cvjećarna “Branka” se obavezuje riješiti sve gore navedene pritužbe u dogovoru s naručiteljem i/ili primateljem.
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
Ostalo
Autorska prava
Svaki korisnik pristupom web stranici i webshop usluzi obvezuje se poštivati uvjete poslovanja.